Arkadaşlar dün attığım konu için fotoğraf atıyorum. Uyuz değil bu, hivden kaynaklanmıyor diyen arkadaşlar için başınızı ağrıtmak istemem ama endişemin nedenini anlayacaksınız.

Cevap ( 40 )

  1. Henry
    1 ay önce

    Şu an her yerim kıpkırmızı çok kaşıntı yapmıyor geceleri oluyor biraz

  2. Kardesim bu kadar yaygın olduğunu düşünmemiştim. Doktora gitmeni tavsiye ederim. Hiv kaynaklı olmadığı kesin. Bu kadar yaygın kızarikligi ilk defa gördüm.

  3. Henry
    1 ay önce

    Pazartesi cildiyeye gideceğim bakalım inşallah tedavi edilemez bir hastalık değildir

  4. Endişeni gerçekten anlıyorum. Çok yaygın kizarikliklar var. Kimin başına gelse korkar, kaygı içine düşerdi. Emin olduğum tek konu hiv kaynaklı olmadığı. 20 vidas kesindir, ayrıca akut evre bu gibi belirtiler vermez. Hiv Döküntüsü değil bu, alerji gibi. Bugün hafta sonu ancak kaygınin azalması için acile gidip gösterebilirsin. Daha önce bu gibi kizarikliklar yaşadın mı yoksa ilişkiden sonra mı oldu? Birde korunmasız vajinal ilişkiyi hayat kadınıyla mı yaşadın?

  5. Kaderimbu
    1 ay önce

    Kardeşim bu çok çok büyük bir ihtimalle stres kaynaklı ve bir cildiye uzmanına yaşadığın olayla ilgili bilgi vererek muane olman gerekiyor

  6. Henry
    1 ay önce

    @ivan daha önce olduğunu hatırlamıyorum. Hayat kadınıyla ilişkiye girdim acile dün gittim ilaçları bugün alacağım ateşimde çok

  7. Henry
    1 ay önce

    @kaderimbu olabilir bu süreç beni çok yordu gerçekten

  8. Kaderimbu
    1 ay önce

    Hiv testide istersin o arada hepimiz çok stresliyiz vucudun tepki vermesi doğal aslında ama kesin şundan kaynaklı diyemeyeceğimiz için en korktuğumuz şeyi yani hivi elemeniz lazım bunun içinde test olmamız lazım

  9. Henry
    1 ay önce

    20. Gün mavi labaratuvarda hiv duo ultra 30. Gün bütün cinsel hastalıklar için devlette test oldum hepsi negatif. 5 gün önce devlette bi hiv testi daha oldum çıkması 10 gün sürer dedi doktor onu bekliyorum. Kan tahlillerimde hep referans dışı değer alıyorum

  10. Kaderimbu
    1 ay önce

    er ne diyorlar kan değerlerin üçin bi ilaç falan vermedilermi

  11. Kaderimbu
    1 ay önce

    10 gün dediği sonuç pcr olur büyük ihtimalle

  12. Kardesim galiba crp yüksek gelmişti sende. Vücudunda mikrop var evet ancak hivden bağımsız bir patojen var. Vücudundaki enfeksiyon sonucu bu belirtiler oluyordur muhtemelen. Hiv konusunda yaptırmış olduğun testler yeterli. Yine 42.gün tekrarlarsın ancak dönmeyecek.

  13. Tarihe geçmeyeceksin emin ol.

  14. Ağzındaki yaralar nasıl ilaç kullanmaya başlamıştın etkisini gördün mü?

  15. Henry
    1 ay önce

    Ağzımda şu an 20 lik dişin perdesi hariç bir şey yok. Enfeksiyon ondan kaynaklı olabilir boynumda ki lenf bezinde bezelye büyüklüğünde şişiklik var. Bir tek 20. Gün üşüttüğümde ağzımda çıkan yaranın izi var yavaş yavaş küçülüyor ama acısı yok

  16. Henry
    1 ay önce

    İnşallah hiç birimiz tarihe geçmeyiz beyler. Bu kızarıklar penisimin ucunda da var bu arada orayada geldiler söylemesi ayıptır

  17. Henry
    1 ay önce

    Beyler penisimde yara gibi bir şey çıkıyor galiba anlayamadım ama var mı yok mu

  18. Anladım kardeşim, vücuttaki enfeksiyon kaynağı bulunursa sorunsuz tedavi olursun. İlk zamanlar sitedeki çoğu gönderiyi okumuştum, yüksek ateş, kusma halsizlik deri dökuntusu gibi belirtiler yaşayıp shiv testi negatif alan ve sorunu bulan kişiler vardır. Sorunu ismini hatırlayamadım ancak, organın iç duvarında iltihap varmış. Ki adam bunu 3, 4 tane hastane değiştirdikten sonra tespit etmişti. Yine birisi hivden negatif alıp yüksek ateş, kusma, halsizlik döküntü yaşamış , crp si yüksek gelip ona göre tedavi almıştı.Yani hiv konusunda için rahat olsun, yine senden test isterler ancak yine negatif gelecek bunu bilerek olursun. İyi bir hastaneye gidebilirsen senin için daha iyi olur. Umarım kısa zamanda iyi olacaksın.

  19. Henry
    1 ay önce

    Eyvallah bro sağolasın

  20. Expert
    1 ay önce

    Böyle bir şey bende olsa intihar etmiştim net. Pazartesi doktoran sonra lütfen sonucunu yazsana buraya.

  21. İnsanın başına her şey gelebilir expert. Henry, takdir ediyorum seni dostum, güçlü birisin eminim senin için yorucu bir dönem olacak, hastanelerle doktorlarla haşır neşir olacaksın ama eminim pes etme üstesinden geleceksin.

  22. Kaderimbu
    1 ay önce

    Abi bunlar hivin olsa olsa ancak son dönem belirtisi olur rahat ol kardeşim alakası bile yok inşallah

  23. Psikoloji0
    1 ay önce

    bu ilaç alerjisi kesinlikle

  24. Psikoloji0
    1 ay önce

    Expert bana gelse ben altıma yapardım :D çok korkunç bişey

  25. Psikoloji0
    1 ay önce

    için rahat olsun ama bu 100/99 eminim ilaç alerjisi

  26. Psikoloji0
    1 ay önce

    ilaç içmesen bile yediğin birşeyden de olmuş olabilir mağlum yediğimiz herşey ilaçlı

  27. Kaderimbu
    1 ay önce

    Eğer alerji ise zaten yazın bi avil dekort IV yaparlar hiç birşeyi kalmaz

  28. Henry
    1 ay önce

    Sağolun beyler teşekkürler. Pazartesi cildiyeye gideceğim salı günüde hiv sonuçlarım gelirse tekrar test olacağım bugün 42. Gün. Yeni konu açarım gelişme oldukça.

  29. Ss00s
    1 ay önce

    Henry lenf bende de var, kızarıklık da bazen çıkıyor. el ayak ağız hastalığı olabilir belki sendeki ama doktorlar umarım nedenini bulurlar

  30. Vegvisirr
    1 ay önce

    Kurdeşen olabilir çok geçmiş olsun.

  31. Henry
    1 ay önce

    Sağolun kardeşlerim

  32. Gerçek
    1 ay önce

    Stresten kurdesen dönüyorsun bence kardeşim sakın kal lutfen

  33. Manyagimbenn
    1 ay önce

    Gardasim bu ilaç alerjisine benziyor anti vs kullandinmi

  34. Henry
    1 ay önce

    @manyagimbenn doktora gittiğimde iğne yaptı antibiyotikle bir ilaç daha verdi onu kullanıyorum ilaç olarak 1 ay içerisinde çok fazla ilaç kullandım ama bir antibiyotikten şüpheleniyorum

  35. Henry
    1 ay önce

    @Gerçek biraz daha iyi olmaya çalışıyorum ateşim çıktığı zaman bu kızarıklarda çok fena yanıyor düşünmekten uzak durmaya çalışıyorum

  36. Sigmund
    1 ay önce

    Dostum kizamik gecirdin mi kucukken? Kizamik da olabilir belki benziyor sanki

  37. Henry
    1 ay önce

    Kızamık geçirdim küçükken bende başta öyle zannetmiştim ama değilmiş şu an etkisi azalmaya başladı yavaş yavaş

  38. Etkisinin azalmasına çok sevindim kardeşim. Yakında bir şeyin kalmayacak. Kullandığın antibiyotikten sonra mı oluştu, öyle mi düşünüyorsun. Antibiyotiklerin bu gibi yan etkileri olabiliyor, veya crp den kaynaklı olabiliyor. Emin olduğumuz şey hiv kaynaklı olmadığı. Yarın güzel haberlerini bekliyoruz...

  39. Henry
    1 ay önce

    İnşallah

  40. kardesim gecmıs olsun monkeypox a cok benzettim ne dediler ? durumun nedir

Cevap yazmak için yapınız.