Beyler acil test sonucum çıktı

Kısaca tutucam Allah için bilen dün akşamüstü kan verdim Makro elisa oldum korunmasız vajinal iliskiden 6 aydan fazla geçti Anti hiv 0.12 negatif ///// Anti hbs pozitif 23 ml çıkmış referans dısı kırmızı yazıyor ben şimdi hepatit miyim allah için cevaplayın

Cevap ( 17 )

  1. Başiklığın var demek korkulacak biley yok

  2. Ama kardeşim orada referans aralıgı 0-10 yazıyor benim 23.43 ml çıkmış referans dısı diyor e nabızda

  3. Doktora niye sormadın hepatit aşın yokmuydu senin

  4. Bundan önceki referans ağırlığını biliyormusun sonuç kaçtı

  5. Aşımı %90 var küçükken hepsini olmustum doktora da soramadım dün 4 de verdim testi aşım yüzünden bu kadar yüksek çıkmış olabilir mi DİĞER ANTİ HCV NEGATİF ÇIKTI HBsAg NEGATİF bi o pozitif çıktı

  6. Hepatit b ye karşı bağışıklılığın varmış sıkıntıyok rahatol şimdi bu testden önce sonucun laçtı hatırlıyormusun

  7. Sıkıntı yok geçmiş olsun aşın olduğu için öyle çıkıyor sağlamsın yani korun bundan sonra

  8. Evet kardeşim oldugum bütün testler profilimde var gir bak ama bu pozitif çıkan testi ilk defa oldum o yüzden korktum

  9. Testleri demiyorum sonuçları diyorum

  10. Kanka sonuçlar da var profilde yazmıştım hep benim suan korkulacak bir durumum varmı

  11. Yok daha durummu kalmış kardeşim bitti git 2 rekat şükür namazı kıl bu işlerden uzakdur profilinde göremiyprum iki dakka yazarmısın sonucu

  12. Kardeşim senin için kısaca yazayım ilk testimi ilişjiden 125 gün sonra oldum devlette antihiv negatif diğerleri de hep negatifti değer yazmıyoruz dediler sordum cihazdan bakıyoruz dediler kemuliminesans benzeri idi testim sonra gittim 135 de baska devlete Ondan da anti hiv negatif aldım hepatit falanda negatifdi sonra 155 de bidaha farklı hastaneye gittim araştırma hastanesiydi sadece hive baktırdım makro elisa anti hiv 0.06 negatifti sonra 181 de ilk gittiğim hastaneye gittim ordada anti hiv negatif hcv hbsag negatif vdrl rpr negatif hep böyleydi birde dün oldum sanırım 210 falan gündeyim ondada makro elisa anti hiv 0.12 negatif aldım HbsAg 0.38 negatif ANTİHCV 0.09 negatif ve ilk defa ANTİ HBS oldum oda 23.68 pozitif çıktı referans değer 0-10 o benim aklımı karıştırdı

  13. 4.nesil test icin 6.ve 8.hafta son ilen ne akla hizmet 200.gun test yaptirdik sende fobik olmussun.

  14. Hiç sorama holiy adam 120 den bahsediyor biz daha 84 teyiz oooo tımarhanelik olmasak iyidir

  15. Kardesim senin is bitmis bosuna burdasin bak 3 arkadasim ruslarla korunmasiz yaptilar 3 ay sonra gelin dedi gittim onlarla helsi negaytid cikti 4’sene once dahada test olmadilar simidi cocuklu hepsi

  16. Hepatit olun o değer 3 haneli oluyor bagisikligin var korkma

  17. Biladerim bende normal bi insanım demedim ki fobik oldum tabi ki normalde girmiyordum söz vermiştim kendime buraya girmiycem diye bugün bu sonuç çıkınca gireyim dedim bakın ben 1 aydır Buraya girmedim psikolojim biraz düzeldi kendinize yazık etmeyin teste ve doktoruna güvenin ona sorun burda deli olursunuz bende girmicem artık

Cevap yazmak için yapınız.