belirtilerrrr

hiv akut dönemdeki belirtiler bikaç gune geciyor mu yoksa haftalardır kalıcı mı bi de akut dönemdeki o meşhur grip ilaçla düzelebilir mi? benim hastalıgım iki güne ilaçla azaldı gibi oldu hiv'e baglı olsa böyle bişey mumkun muydu?

se
selanik46
10 yıl önce Genel Konular

Cevaplar

2 Cevap
#1
de
dertli0101 10 yıl önce

Hiv virusu vucuda girdikten sonra 2-4 hafta arasinda bir hastaliga yol acar. Genel olarak grip,bogaz enfeksiyonu,ates gibi belirtiler gosterir. Bu belirtiler normal gribe gore daha uzun surer ve kolay ayrilmaz. Hastalarim genellikle cok uzun sureli bir grip gecirdiklerini ve bunun haftalarca surdugunu soylerler. Bu hastalik 2-4 hafta kadar surer ve kolay kolay gecmez normal gribe gore.

#2
eh
ehlikeyhif 10 yıl önce

HIV in belirtisi yoktur, testi vardır.