Belirtilerimin tamamı doktor teşhisi. Gelin içeri rahatlayın..

Dün itibarıyla hacettepe de 6.ay testimi yaptırdım ve negatif aldım. Bu süre içerisindeki birçoğu doktor raporlu belirtilerim oldu. Ancak test sonucu belirtiyi döver. Bunu zor yoldan öğrendim. Sakin olamıyorsunuz biliyorum ama belki işe yararım.

sa
sakin_ol
10 yıl önce Genel Konular

Cevaplar

2 Cevap
#1
em
emree 10 yıl önce

biraz anlatır mısın kardeşim neler oldu

#2
mr
mrhasta 10 yıl önce

@sakin_ol detay bekliyoruz