Arkadaşlar bundan 46 gün önce escort ile kondomsuz bir şekilde maalesef ilişkiye girdim ve bundan 1 hafta sonra lenf bezin şişti sol koltuk altımdaki iltihab gibiydi kızarıktı sonra 3 hafta sonra indi sonra 32. Günde ilçe devlet hastanesinde Anti hiv( kemunimulasis ve benzeri)test oldum ve 0,665 çıktı bu kaçıncı nesil testtir ve 32. Gün güvenilir mi sizce? 38 . günden sonra yaklaşık 1 haftadır idrar yapıyorum ama ucunda sanki damla kalmış hissi var ve penisin ucu iç çamaşırına değince hafif rahatsız ediyor haricinde mide bulantım ateş ve aft tarzı şeyler yok sizce bir sorun var mıdır çok telaşlanıyorum.

Cevap ( 83 )

  1. Ank060606
    2 hafta önce

    Üretrit olmuşsun antibiyotik tedavisiyle geçer, hiv içinde test sonucun yüzde 95 güvenilir 12. Haftada tekrar ettirirsin psikolojini rahatlatman için.

  2. fobikkkkk14
    2 hafta önce

    kaçıncı nesil ve türü nedir acaba bu testin

  3. fobikkkkk14
    2 hafta önce

    kusura bakmayın bir soru daha soracağım 0,665 değeri sizce neden yüksek yoksa sorun edilecek bir durum değil mi

  4. Ank060606
    2 hafta önce

    kemiluminesans veya benzeri dediği yöntemin adıdır. Kaçıncı nesil cihaz olduğunu laboratuvar bilir ama hastanelerde 4. Nesil cihazlar kullanılıyor artık. Zaten ilişkinden sonraki lenf bezi tepkisi hiv nedeniyle olsaydı vücudun antikor üretmiş olacaktı ve test sonucun kesinlikle pozitif gelecekti.

  5. Ank060606
    2 hafta önce

    Önemli olan normal değer aralığında olması, değerlerin hiç bir önemi yok, her cihazın kalibrasyonu farklıdır

  6. Ank060606
    2 hafta önce

    Değer anormal olsa hadi güle güle demezler zaten.

  7. Ank060606
    2 hafta önce

    Şu an senin yapman gereken ürolojide kan ve idrar testi.yaptıracaksın, iltihap oluşmuş penisinde, antibiyotik ilaç ve iğne verecek 1 haftada geçecek şikayetin.

  8. Kmblr45
    2 hafta önce

    4.kuşak hıv testi olmuşsun kardeşim anlattıkların kesinlikle hıv belirtisi değil.Lenflerin de şiş değil daha öncede ordaydi o lenfler ama sen sürekli bogazına dokunduğun için simdi çıktılar sanıyorsun.60 dan sonra tekrar bir test ol ve konuyu kapat

  9. Gerçek
    2 hafta önce

    @kmblr45 burdaki çoğu insan sizin zamanında 3335 ile yaptığınız fobiklikten dolayı burda fobi oluyor. Bence o eski yazılarınızı silin yazdıklarınızi okuyup uyuyamadığım kaç gece oldu başlarda.

  10. Kmblr45
    2 hafta önce

    @Gerçek Kardeşim bende o yüzden buraya yardım amaçlı girdim elimde olsa hepsini siler atarım ama olmuyor bizim yaptığımız hataları şuankiler yapmasın diye girdim

  11. Kmblr45
    2 hafta önce

    @Gerçek ne testi oldun kardeşim sen kaçıncı gündesin ?

  12. Gerçek
    2 hafta önce

    Ben sifilis pozitifim 120. Gunde en son anti hiv oldum:(

  13. Kmblr45
    2 hafta önce

    @Gerçek Anladım hıvı kafandan sildin sanırım çok geçmiş olsun

  14. Gerçek
    2 hafta önce

    Silemedim malesef 6. Ayı bekliyorum

  15. Kmblr45
    2 hafta önce

    Hangi testleri oldun ve nerde oldun ?

  16. Gerçek
    2 hafta önce

    Çok test oldum 38de halk sağlığı labaratuari anti hiv yaziyor 0.19 sonra 70te duo uckun lap , 74 biolap combi , 80 bir hastanede combi, 85 biolap combi, 88 combi, 120 hiv1/2 clia yontemi özel bir hastane

  17. Kmblr45
    2 hafta önce

    Hıv değilsin kardeşim 6.ayı bekleme kendine eziyet etme..6.ay 2000li yıllarda kaldı çok rahat ol herşey olabilirsin ama kesinlikle hıv değilsin

  18. Gerçek
    2 hafta önce

    İnşallah kardesim

  19. Ww
    2 hafta önce

    Gerçek sana teşhis ne zaman verildi kaçıncı günde?

  20. Ww
    2 hafta önce

    Kmblr45 14.gün devlet hastanesinde hiv negatif sifiliz negatif hepatitler negatif 28.gün ankarada 4.jenerasyon kit test parmak kanı negatif 47.gün ankara düzen lab vidas hiv duo negatif 50.gün üni.hastanesi hiv negatif sifiliz negatif hpttler negatif testlerim tarihleri böyle sence durum nedir?

  21. Kmblr45
    2 hafta önce

    @Ww Süreler çok iyi 47 de olduğun test hıvı ekarte ediyor kardeşim 90.gün senin rahatlaman için son kez yaptır gerek yok aslında ama senin içinin rahatlaması için

  22. Ww
    2 hafta önce

    Kmblr45 diyelimki vucutta sifiliz var bu hiv testini etkilermi yani şuana kadar yanlış negatiflik verdirirmi?

  23. kayın12
    2 hafta önce

    6. Ayı bekleyenler burada yazmayın birader , ilk günlerini yaşayan kişiler var destek olmak gerekirken insanların morali daha dusucek. Biraz empati yapın cidden .

  24. Gerçek
    2 hafta önce

    50. Gun @ww

  25. Hasan Aksoy
    2 hafta önce

    Yalancı hepatit b pozitif ne demek oluyor arkadaşlar

  26. Ww
    2 hafta önce

    Gerçek daha önce negatifmi çıkıyordu yolsa 50.gün ilkkezmi baktırdın

  27. Hasan Aksoy
    2 hafta önce

    Test yaptırdıktan 3 gün sonra tekrar yaptırdım hbsag 1.15 pozitif çıktı doktor yalancı pozitif olabilir 20 gün sonra tekrar bakalım söyledi yalancı pozitif de hbv virüsü oluyormuş internet den araştırdım hiç iç açıcı şeyler yazmıyor

  28. Gerçek
    2 hafta önce

    38 de yaptırmıştım tpha negatifti sonra poxitif oldu.

  29. Gerçek
    2 hafta önce

    Ama vdrl hep pozitifti

  30. Hasan Aksoy
    2 hafta önce

    Test yaptırdıktan 3 gün sonra tekrar yaptırdım hbsag 1.15 pozitif çıktı doktor yalancı pozitif olabilir 20 gün sonra tekrar bakalım söyledi yalancı pozitif de hbv virüsü oluyormuş internet den araştırdım hiç iç açıcı şeyler yazmıyor

  31. Hasan Aksoy
    2 hafta önce

    İnşallah kanka çok pijikolojim pozuk

  32. Ww
    2 hafta önce

    @Mira öğrendim 50. Gündekide VDRL-RPR ve tpha ikiside yapılmış şimdi 50 gün sifiliz negatif ne kadar güvenilir oldu

  33. Ww
    2 hafta önce

    Bu 50.gün üniversite hastanesi testi mira

  34. Ww
    2 hafta önce

    Mira tşkr ederim cevabın için kafamı kurcalayan birşey var ama onuda hastaneyle çözücem sana söleyemiyorum

  35. Ww
    2 hafta önce

    Şimdi bende hemoroid yani basur var birkaç gün önce tuvalete gittim çok zorlandığım için kanama oldu 2 yada 3 gündür ufak ufakda olsa kanıyor yani peçetede az mikdarda görüyorum . Şimdi internette diyorya şankr makattada çıkabilir diye onu çok takdım kafama ALLAH korusun inş.öyle bişe değildir.

  36. Ww
    2 hafta önce

    İnşallah öyledir mira haklısın testlere devam edicez başka çare yok.

  37. Ww
    2 hafta önce

    Aynen öyle nasıl çıkacaz bu işin içinden bilmiyorum

  38. Kuruntumu
    2 hafta önce

    @Mira @gerçek bugün sonuçlarım e nabız a yansıdı. Çok şükür hepsi negatif geldi. HBsAg negatif, HCV negatif, TPHA negatif, Anti HIV negatif, Anti Hbc IgG negatif, ALT ve AST değerlerim normal, Anti HBs 1000 çıkti ve sanirim bu B ye karsi bagisikligimin olduğunu gösteriyor. (21.gün yaptırdım testleri.) (Doktora muayene sirasinda testleri sordugumda antijen ve antikor beraber bakiyoruz, hemen hemen bütün hastaneler bu şekilde artık. Güvenebilirsin demişti) Hiv ve hepatitlere ek olarak TPHA da yapildi. Takibimi yapacagim tabiki ve 50. Gün son testleri yapıp sonrasında konuyu kapatacagim. Dün gece aşırı tedirgin ve bir o kadar da stresliydim, beni rahatlattığınız için ikinize de ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sizler için yapabileceğim birşey olursa lütfen çekinmeden bana yazın. Tekrardan teşekkür ediyorum. Bu arada belirtileri ben de yaşadım ve evet belirtilerle değil testler ile belirlenirmiş. Belirtilere lütfen çok takılmayın yoksa psikolojiyi çok kötü etkiliyor..

  39. Kuruntumu
    2 hafta önce

    @Mira korunmustum ama kondomdan emin olamamıştım, bu belirtiler başlayınca ben kafayı siyirdim :) belirtilere pek takılmamak gerekiyormus önemli olan test. Bu psikolojiyi yaşadığım için şu an derneklere nasıl bir faydam dokunur diye düşünüyorum. Gönüllü olmayı istiyorum belki bir faydam dokunur. Bu konularda çok bilgili değilim ama İngilizce öğretmeniyim belki çeviriler konferanslar olur o konularda yardımım dokunur. Tekrardan teşekkür ediyorum hepinize.

  40. Gerçek
    2 hafta önce

    Bak kuruntu korunmussun hiv bu şekilde geçmez niye kendine boşu boşuna bunu yaşatıyorsun.

  41. Kuruntumu
    2 hafta önce

    @gerçek benim ilişkimde karşıdaki kişi psikolojik sorunları olan, bipolar ve davranış bozukluğu olan biriydi. Korundum evet ama kondomdan emin değilim ve o kişi de bana aşırı çelişkili olmaya başlayınca korktum açıkçası. Sonra vucumdaki değişiklikleri farkettim araştırınca herşey HIV e çıkıyordu. Gün geçtikçe daha kötü belirtiler olmaya başlayınca ben iyice korktum o yüzden bu kadar tedirgin oldum. Ama çok şükür test negatif çıktı. Tabiki takibini 45 veya 50. Gün ile sürdüreceğim ve sonrasında kapatacagim. Şu an gerçekten rahatladım. Bu konularda da psikolojik destek alacağım çünkü fazla düşünmek iyi değilmiş görmüş oldum en azından. Bu süreçte de destekleriniz için tekrardan teşekkür ediyorum herkese

  42. Gerçek
    2 hafta önce

    Kuruntu o kişiye test yaptırma imkanin var mi

  43. Gerçek
    2 hafta önce

    Benim birlikte olduğum kişi test yaptırmadı bunla yuzlesemem falan dedi. Numarasını halk sağlığına vereceğimi adresine belge yollayıp cagiracaklarini söyleyince korkup rapid test yaptirabildim. Ama onada çok guvenmiyorum

  44. Kuruntumu
    2 hafta önce

    @gerçek hayır maalesef.. zaten bu belirtiler basladiginda konuştum onunla ama bana bir kaç gün cevap vermedi. Sonrasında da konuşmak istemediğini vs söyledi o şekilde bitti ilişkimiz. bipolar olduğu için mi bu şekilde davrandı yoksa başka sebepler ki var inan bilmiyorum. Mesajlarıma ve aramalarıma cevap vermiyor, ama işyerine gittiğimde hiçbirşey olmamış gibi gayet normal konuşuyor. Onun pozitif olma ihtimali bilr çok kötü aslında.. nasıl test yaptirabilirim hiç bilmiyorum

  45. Kuruntumu
    2 hafta önce

    Bu konuşmalar geçtiğinde ona sormuştum daha önce test oldun mu vs diye. O da bana şey dedi, vajinadan içime büyük bir şırınga sokup parça aldılar o şekilde test yaptılar ama birşey çıkmadı dedi. Bildiğim kadarıyla böyle bir hiv testi yok. Bipolar konusunu araştırdığımda aslında olmayan şeyleri olmuş gibi anlatıyorlarmış ve bu tehlikeli bir şey..

  46. Gerçek
    2 hafta önce

    Smear testinden bahsetmis olabilir

  47. Kuruntumu
    2 hafta önce

    Smear testinde cinsel yolla bulaşan hastalıklar belirlenebiliyor mu?

  48. Gerçek
    2 hafta önce

    Hpv belirleniyor

  49. Kuruntumu
    2 hafta önce

    @gerçek hpv için de aşı var tedavi ediliyor diye biliyorum ama doğru mudur?

  50. Gerçek
    2 hafta önce

    Aşı belli bir yasa kadR 25 yas altiysaniz mutlaka yaptırın mutlaka

  51. kayın12
    2 hafta önce

    https://www.hizliresim.com/iauevcf keşke her doktor böyle olsa . Cidden burada ki çoğu kişi doktorların muhabbetinden olayı 90. Günü kapatmıyor çünkü bende onlardan biriyim gittiğim bugün Drler (devlet Hastanesi'nde) gel 6.ay tekrar bakalım diye üzücü..

  52. Kuruntumu
    2 hafta önce

    Hadi şimdi de kafamıza HPV yi takalım:) @Mira hpv testi direkt hpv diye mi geçiyor yoksa başka bir ismi var mı? Bir de kaç gün sonra hpv testi yapılırsa sonuç alınır?

  53. Gerçek
    2 hafta önce

    Erkeklerde hpv testi zor özel bir yer bulmak lazim

  54. Kuruntumu
    2 hafta önce

    Teşekkürler

  55. Kuruntumu
    2 hafta önce

    Hpv aşısına baktım ama sgk güvencesinde değilmiş. Ücretli yaptırılıyormuş

  56. Kuruntumu
    2 hafta önce

    @Mira şimdi bir sorum daha olacak. Göğüs, karın ve boyunda kaşıntı ve sonrasında kabarcık oluştu. Endişelenmeli miyim?

  57. Ww
    2 hafta önce

    Okadar yoruldumki gücüm kalmadı artık. ALLAHIM SEN YARDIM ET. Bu nasıl birşeudi böyle içine düşdük.

  58. Ww
    2 hafta önce

    @ Gerçek burdamısın?

  59. Gerçek
    2 hafta önce

    Evet ww

  60. Ww
    2 hafta önce

    Gerçek bana sifilizi anlat lütfen ne belirtiler oldu ne yaşadın kaçıncı gün yada teste belli oldu anlat lütfen

  61. Kuruntumu
    2 hafta önce

    Ww senin gün itibari ile de test sonuçların oldukça güvenilir. Noldu?

  62. Gerçek
    2 hafta önce

    @ww sen 50. Gun test olmasın mı olsaccikardi anal apse için anal ilişkiye girmen lazım orda sakr çıkması için öyle mi oldu iliski

  63. Ww
    2 hafta önce

    Yok erkeğim ben yani öyle bir ilişki yok ama az önce aynayla bakdım sanki benziyor ortası boş oval gibi geldi bana

  64. Ww
    2 hafta önce

    Evet 50.gün test oldum ama vdrl de tpha da negatif anlamadımki bende

  65. Ww
    2 hafta önce

    Birde ellerimin içinde kırmızı noktalar var ama pek belirgin değiller dil beyaz ağız içi aft var

  66. Gerçek
    2 hafta önce

    Bak cinsel bölgedeki yara oraya değecek sifilis yarasi öyle oluşur anal ilişkiye girip ordan bakteri girerse orda yara oluşur. Değil yani seninki bu bir ikincisi ben MS şüphesi ile gittim doktora böyle hastalıklar bilmezdim sinir sistemim tutuldu resmen konuşamadım hareket edemedim bi bardak su içemiyordum titremesinden elimin

  67. Gerçek
    2 hafta önce

    Yüzüm tamamen küçük kırmızı sivilceler olmuştu tüm vücuduma yayıldı ve vdrl 20 gunde en geç pozitif oluyor

  68. Ww
    2 hafta önce

    Ellerimde hafif titreme var dikkatimi çekiyor bu birde vucudumda ara ara mesela kolum seğiriyo biraz zaman sonra baldırda oluyo biraz geçiyo kalçada oluyo ve ya sırtte oluyor. Birde internette şnkr makattada çıkabilir diyor evet genel olarak ilk temas yeri ama buda yazıtor

  69. Gerçek
    2 hafta önce

    Stresten ben tedavi oldum ama hiv korkusuna hala elim titriyor. İnan bana 50. Gunde çıkardı penisinde şu an yaralar olurdu

  70. Ww
    2 hafta önce

    Acaba diyorum daha yenimi kendini göstermeye başladı

  71. Gerçek
    2 hafta önce

    Ww olmadığı kesin ama olsa bile 1 doz penisilin ile tedavi oluyorsun. Enfeksiyon doktoru bana dedi ki bazen insanlar bu hastalığa yakalanıyor o ara aqumentin antibiyotik kullanıyorlar farketmeden iylesiyorlar dedi yani o kadar basit

  72. Ww
    2 hafta önce

    Peki sende mutlaka araştırdın bunu eminim sifiliz hiv testini etkiliyormu? Ben iki doktora sordum ikiside hyır dedi alakası yok dedi . Zaten int.dede yok öyle bişe hiçbir yerde göremedim. Bel soğukluğu klamidrada olduğu gibi sifilizdede hiv kontrol edilmeli diyor yani hepsin de hiv kontrol edilmeli . Sen araştırdınmı hiç?

  73. Gerçek
    2 hafta önce

    Çok burda olma nedenim o ben etkilediğini düşünüyorum. Yani tanı kitabindada bu hastalıklar için 3 Ay sonr bakılmalı tekrar ibaresi var. Hiv pozitif ve sifilis olanlar başka sitede okuduklarım ilk sifilis aliyorlar 2 3 Ay sonra gittiklerinde hiv teşhisi aliyorlar. Ama senlik bir durum yoooook çünkü test negatif

  74. Kuruntumu
    2 hafta önce

    @mina kabarcıkları kontrol ettim ama Su an görünmüyor. Kaşıdığımda kabarmıştı. Tekrar bir kabarma olursa fotoğrafını çekerim buradan iletirim sana. Bunun dışında kırmızı iğne ucu büyüklüğünde olan noktaları atayım mı? Yani ona gerek var mi?

  75. Ww
    2 hafta önce

    İnşallah kardeşim inşallah yokdur. Tşkr ediyorum cevapların için. Ben yine test yaptırayım emin olmak için anlaşıldı. Kafayı yedik yemin ederim ALLAH sonumuz hayır etsin

  76. Gerçek
    2 hafta önce

    Nerde yaşıyorsun iyi bir labaratuara git hem konuş iyi gelir

  77. Ww
    2 hafta önce

    Burda lab yok özel tek bir hastane var oda cihazı falan nedir pek bilmiyorum ama gidip konuşucam.

  78. Gerçek
    2 hafta önce

    Kargo ile test yollayabilirsin araştır istersen

  79. Ww
    2 hafta önce

    Evet o geldi aklıma bakıcam ona hemde genel yaptırmak istiyorum diğerlerinide.

  80. Gerçek
    2 hafta önce

    Bak ama araştırma hastanesi varsa oraya git daglik ocaklarıda öyle çok güvenilir

  81. Ww
    2 hafta önce

    Aldım yarına randevu eğitim araştırma bölge hastanesi yarın test vericem tekrar

  82. Ww
    2 hafta önce

    @Gerçek peki idrar yapmada problem varmıydı sende ben mesele bitiyo kalkıyorum az ama birazdaha geliyor

  83. Gerçek
    2 hafta önce

    Yani seninki gibi değilde idrar baya koyu renklidi. Ve sanki çok çişim varmış gibi gelip azcık yapiyordum.

Cevap yazmak için yapınız.