Aklımda hala sorular
ben 6. devlet hastanesinde elisa oldum negatif di ama el parmak uçlarım soyuluyor saç dökülüyor sizce doktora gitmeme gerek varmidir
ben 6. devlet hastanesinde elisa oldum negatif di ama el parmak uçlarım soyuluyor saç dökülüyor sizce doktora gitmeme gerek varmidir
Cevap yazmak için giriş yapmanız gerekmektedir.
Giriş Yap