5. Gündeyim halsizlik , terleme , hafif ishal başladı korumalı vajinal ve korumasız oral olmasına rağmen kapma ihtimalini değerlendiriyorum fikirleriniz nedir?

Cevap ( 40 )

  1. Demirefe
    6 gün önce

    Aft çıkacak gibi , burun akıntısı da var başka belirti yok bir de bel altım tutmuyor gibi

  2. Kaygılıyım
    6 gün önce

    Arkadaşlar bir şey sorucam, vajinal ultrasondan hiv bulaşır mı ? Vajinaya sokulan kısma eğer koruyucu takılmamışsa ? Özel bir hastanede olmuştum muayene, ama koruyucu takılıp takılmadığını bilmiyorum

  3. Demirefe
    6 gün önce

    Dışarda yaşama ihtimali çok düşük bulaş olacağını sanmam ayrıca bu tarz şeyleri riske atmaz hastaneler korkamanıza gerek yok

  4. Deniss
    6 gün önce

    Ensesinde sertlik şişlik gibi benzeri birşey yaşayan oldu mu..

  5. Takla
    5 gün önce

    @Deniss oldu. Hala devam ediyor. 2.5 sene test negatif rahat olabilirsin.

  6. Deniss
    5 gün önce

    Şüpheli ilişkiden 5 ay geçti. En son test 130. Gün negatif. 5 gün kendimi iyi hissediyorum. Şimdi enseme taktım. Tekrar korku atakları geçiriyorum. 5 ayda coook yoruldum yaa

  7. Demirefe
    5 gün önce

    Hepimizde aynı belirtiler ama hep negatifiz

  8. Deniss
    5 gün önce

    Benim anlamadığım hiv ile aynı belirtileri gösteren bir enfeksiyon veya bakteri varsa neden bulunamıyor. Herkes farklı doktora gidiyor sonuçta. Üroloji de iki kere suruntu pcr testi, 8 hiv testi (3 tanesi genel antihbs, hbsag,tpha,vdrl), iki kere dahiliye de bütün değerlere bakıldı. Bir şey yok. Ama yaşadığım belirtilerin hepsinin stresten olacağını da sanmıyorum. Hayırlısı bakayım.

  9. Demirefe
    5 gün önce

    Anksiyete sinir stress hepsini yapar araştır bak kardeşim anksiyetenin yapmayacağı şey yok inan bana

  10. Deniss
    5 gün önce

    @demirefe işin içinden cikamazsam destek alacağım heralde. Gün içinde her dakika kafamda bu konu. Telefonda belirti arastiriyorum. Hayattan koptum.

  11. Birgarip
    5 gün önce

    @denis cinsel yolla bulaşan 500 tane bakteri var çogu keşfedilmemiş bile bunlarin arasında en kolay teşhis hiv bir kan veriyorsun 1 5 saat sonra tammsın o yüzden hiv ile alakalı belirtilerin hiç bir anlamı yoktur anlamlı olan tek şey hiv testidir oda 4 nesil bir test de 28 . Günden sonra degişmez merak etme 45 de kesindir geçmiş olsun

  12. Demirefe
    5 gün önce

    Birgarip i dinle denis adam biliyor bu işi bak bende gün sayıyorum giderim 14-20 arası alırsam neg i sonra 45 te kapatırım olayı

  13. Deniss
    5 gün önce

    @birgarip @demirefe eyvallah . Burda cevap veya bilgi verdiğiniz de rahatliyoruz biraz. Teşekkürler.

  14. Demirefe
    5 gün önce

    Çok çok özel bir rahatsızlığın yoksa testine güven bak ben 7 aralık ve 7 nisanda ilişki yaşadım test üstüne test oldum en son gittim 3 temmuzda negatifi aldım ama salak ben gecesi tinderdan tanıştığım biri ile oldum üstekil kanser hastası vs vs şimdi içim içimi yiyor ya kaptıysam diye o yüzden kafadan at bak kadın bende yok dedi olsa çıkardı dedi . Kimse bunu bile bile saklamaz diye düşünüyorum kaldıki oral ve korumalı vajinaldi kime sorsam risk yok diyor ama gel bunu kendine anlat bakalım hayattan soğudum gögsüm ağrıyor hiv mi kaptım burnum akıyor hiv miyim , ishal olurum giv miyim . Böyle böyle kendimi hayattan soğuttum aklıma geldikçe çıldırıyorum . Kaldıki kadın pskiystriye git yoksa atlatamazsın falan bile dedi hala konusuyoruz . Benim en erken 24 . Gibi test yaptırmam lazım onada2 hafta var zaten takma kardeşim benim gibi olmayın

  15. Ertye
    5 gün önce

    https://hizliresim.com/bjbssts

  16. Ertye
    5 gün önce

    Admin soru onaylamadığı için buradan yazıyorum üsteki linke resimi attım ayaklarımda fazla olmak üzere vücudumun belli yerlerlerinde bu tarz döküntüler başladı kaşıntı var vücudum yanıyor bazen sonra sakinleşiyorum tekrar başlıyor 3 gündür böyleyim 3 aydır lenf bezleri şiş ultrason onaylı en son testi 100. Günde verdim şimdi cildimde bunlar başladı bazı yerlerinde çıkıyor dönüyor fakat ayaklarım geçmiyor lütfen bilen birisi bi baksın linke arkadaşlar üste attım

  17. Ruso
    5 gün önce

    Ertyle benim de boğaz şis o günden beri ellerim ve ayaklarımda pul pul döküntüler oldu 60.gun falan negatifim vardı

  18. Ertye
    5 gün önce

    @ruso Benim resimdeki gibimi de?

  19. Demirefe
    4 gün önce

    Anksiyete sinir stress ve sıcak daga ne olsun

  20. Ruso
    4 gün önce

    Yok benimki olaydan beş gün sonra deri soyuluyordu

  21. Demirefe
    4 gün önce

    Hiv 5 gün sonra belirti göstermez 2 hafta ile 4 hafta arasında yani ilişkiye dün girdin 5-5. Gün ishal boğaz ağrısı deride döküntü yapmaz

  22. Ruso
    4 gün önce

    Orda yanlış yazdım beş gün sonra boğaz şişliği devamında yaklaşık iki hafta sonra deri dokuntuleri oldu

  23. Demirefe
    4 gün önce

    Dermotoloji ye git sifiliz baktır diger cybh lere baktır

  24. Birgarip
    4 gün önce

    @ertye 100. Gün testlerinde vdrl RPR yaptırdıysan bir sorun yok güzel kardeşim hoş frengi döküntüsüne de benzemiyor sen bence yattığın odada seni yiyen böcege odaklan muhtemelen bişe yemiş seni

  25. Ertye
    4 gün önce

    İnşallah öyledir bir garip ama sanmıyorum 1 ay öncesine kadar aynı döküntü sol el bileğiğimdede çıktı ve hemen sönmüştü bu seferde sol el bileğimde başladı yine söndü fakat bu sefer ayaklarımda fazla olmak üzere vüdüdumda çıkmaya başladı inşallah bişi yoktur 149. Gün oldu en son 100 de test verdim işte

  26. Dorisiöol
    4 gün önce

    Bir garip kanka bide testislerde batma olayı falan bide kalça arasında bişeyler varmış gibi hissediyorum kafayı yiyecem

  27. Malmal64
    4 gün önce

    Selamünaleyküm arkadaşlar bundan 4 ay önce şüpheli bir ilişki yaşadım yaşamadığım belirti kalmadı 2 tane rna 4 tane combo ve anti hiv testi oldum ve konuyu kapatmıştım. 6 GÜN ÖNCE ALKOLÜN ETKİSİ İLE YENİ TANIŞTIĞIM BIR KIZLA BERABER OLDUM İLİŞKİDEN SONRA PENİSTE YANMA BAŞLADI VE HALEN DEVAM EDİYOR 2 GÜN SONRA DA BOĞAZIMDA 1 GÜN AGRI OLDU SONRA GEÇTİ 4 GÜNDÜR DE BOĞAZIMDA SÜREKLİ YANMA VAR YİNE AYNI HATAYI YAPTIM VE KENDİME ENGEL OLAMIYOM AGLICAM AGLIYAMIYOM YİNE ESKİ ŞEYLERİ YAŞARIM DİYE ÇOK KORKUYORUM

  28. Malmal64
    4 gün önce

    O GÜNDEN SONRA YİNE İŞİ BIRAKTIM SABAH KALKIYORUM 3 4 TANE SİGARA İÇİYORUM DOGRU DÜZGÜN YEMEK YOK AKLIMDA SADECE BU OLAY VAR. OROSBUYA DİYORUM TEST VER DİYE BEN VERMEM HASTALIK FELAN YOK BENDE DİYOR İĞNEDEN KORKUYORUM İSTERSEN DÜNYAYI VER ASLA TEST OLMAM DIYOR AMA IGNE HARİÇ BASKA BİRŞEY VARSA YAPARIM FELAN DEDİ HASTALİK NE ONU BİLE BİLMİYOR DOGRU DÜZGÜN O NE FELAN DİYOR BANA PSKOLEJİM BOZULUYOR YİNE...

  29. Demirefe
    4 gün önce

    Belirti 2-ila 4 hafta arası olur idrar yaparken yanma var ise muhtemelen idrar yolu enf oldun doktor un bakıp antibiyotik yazması gerekir 21. günden sonra test olursun negatif ise negatiftir zaten

  30. Neoldu
    4 gün önce

    87 inci günden negatif olan hiv testi döner mi.

  31. Neoldu
    4 gün önce

    87 inci günden negatif olan hiv testi döner mi.

  32. Malmal64
    4 gün önce

    Demirefe şimdi hastaneden çıktım doktor soguk algınlığı boğazın baya şişmiş dedi

  33. Malmal64
    4 gün önce

    Ama ben hasta olmadan gece dondurma yedim ondan olabilirmi bilmiyorum

  34. Malmal64
    4 gün önce

    Antibiyotik soguk algınlığı hapi birde gargara vermiş bunları kullanırsam testi etkiler mi demirefe

  35. Malmal64
    4 gün önce

    Neoldu siktir git terket burayı dönmez o test ben 42 gün yaptırdığım testle unutmuştum

  36. Malmal64
    4 gün önce

    Ben bırak 87 28 gün negatif alsam unuturum mal mal hareket yapma

  37. Neoldu
    4 gün önce

    Çok kötü belirtilerim var testişlerde şişlik penis uçun da ağrı 80 gün geçmeyen ağrı ağız içinde beyaz plakların oluşumu dizlerde ağrı dün üroloji de sperm testi yaptırdım 1 milyon lökosit çıktı bunun hivle alakası var mıdır yapılan testler tpha negatif vdrl rpr negatif anti hiv negatif anti hbs pozitif anti hcv negatif hbsağ negatif procalcitonin 0.039 cıktı

  38. Malmal64
    4 gün önce

    Kız şuan yanımda hastaneye gitmek için yalvarıyorum resmen gitmiyor

  39. Demirefe
    3 gün önce

    Dostum idrar yolu enf vardır testin dönmez

  40. Neoldu
    2 gün önce

    Ben 90 gün ızdarabı yasadım onada bunu çektirecem çekirmeden ölmeyecem

Cevap yazmak için yapınız.