1. Yıldan sonra

Merhaba arkadaşlar bugün 1 yıl oldu ve test yine negatif. Malesef şikayetlerimin nedeni yine bulunmadı. Neyin hasta ettiğini o kadar çok bilmek isterim ki..

Bi
Birumut
10 yıl önce Genel Konular

Cevaplar

8 Cevap
#1
Hi
Hivvvvv 10 yıl önce

Bence virüs rezervuarda antikorda rezervuarda bekliyor antijen rezervuardan ayrılmıyor zaten test yapmaya devam etmelisin

#2
Bi
Birumut 10 yıl önce

Herşey olabilir, suan tek kesin olan şikayetler. Onun dışında her ihtimal mümkün.. inşallah benim yasadigimi sen yasamazsın.

#3
se
serhad 10 yıl önce

Ajatayım dediğin ne kardeşim ne bar mesela??

#4
Ko
Korku# 10 yıl önce

Kardesim sen dalgami geciyon bizle 1 yil negatifin var ne isin var burda git cbyh testlerini ol kultur tesleri dunyadaki tek hastalik hiv degil

#5
se
serhad 10 yıl önce

Hastayım dediğin ne kardeşim ne var mesela??

#6
Hi
Hivvvvv 10 yıl önce

Yasiyacagm herşeyi yaşadım en kötüsünü ancak benim için 6 ay son gerisini düşünmem sende biran önce kendini toparla artik saçma sapan dusuncelere kapilma

#7
Bi
Birumut 10 yıl önce

Nöropati, kilo kaybi, eklem dejenerasyonu, dermatit, terleme, diyare, halsizlik... malesef hepsi devam ediyor.

#8
Se
Sebastien 10 yıl önce

Bn sana Söyleyeyim Bağırsak flora bozukluğu ya da mantar candida support information sitesi var bir çok kişiye candida cinsel yolla bulaşır mı dedim ÇOĞU evet bulaşıyor dedi