4. Ay testi
Selamın aleyküm dostlar, 4. Ayı geçtim ve test sonucum Allah’a şükür negatif geldi, doktor artık test olmama gerek olmadığını söyledi, tüm fikirleriniz ve yardımlarınız için teşekkür ederim, çok zorlu bir süreçten geçtim, ne yediğimiz yemek...