Çok büyük sıkıntılar oldu
Arkadaşlar sabah 9 da kan verdim, ve bir çok tetkik istendi, öğleden sonra 2 de tüm değerlerin çıktığı hivin çıkmadığı ve saat 4 te çıkacağı söylendi, aşağı labaratuavra indim yetkili kesinlikle bilgi veremeyeceğini söyledi, ardından deli t...