4.nesil testler

Arkadaşlar şimdi 28 ve sonrasında yapılan 4.nesil testlerden negatif alıp sonradan pozitifleşen vaka olmuş mu? Bu konu da araştırma yapan arkadaşlar cevap yazabilir mi? Tüm dünya için sordum
1 gün önce 169 okunma Perişan3454 Şikayet

Cevaplar

  1. Sivaslı
    1 gün önce

    Saglikli insanlarda yani bagisiklik hastaligi yasayan insanlarda olmamis 45ten donmemis 28 hiv duo ultra icin gecerli.

  2. Perişan3454
    Perişan3454 | Soru sahibi
    1 gün önce

    Yani benim anladığım 28 günden sonra p24-Hıv1/2 ve 12 haftadan sona 4.nesil testten negatif alıp pozitif olan olmamış.(Bağışıklık problemi olmayanlar için)

  3. Babun
    1 gün önce

    Ben poz forum adminin ben dönen duo test gördüm demesi üzerine bayağı bir işkillendim açıkçası. Ancak o forumun genel 2 prensibi şu 1- Oral sexde teste hususi bir teste gerek yoktur, 2 - 90'da muhakkak son testi yaptır. Ayrıca birisi çok güzel yazmış açıkça: "yahu diyor ben laba sordum 28'de kesindir diyorlar demiş" Oda aynen şu cevabı veriyor. Hayır diyor %95 güvenilirdir. Dünya sağlık örgütü 90 gün diyor yazmış. Ben Mersin Düzen labda doktora sordum o hiç dönen vaka görmedim diyor. Ayrıca 28' için %95 diyor ve kalan %5 ise kanser ilacı kullanmak, bağışıklık sorunları varsa diye ekledi.

  4. Perişan3454
    Perişan3454 | Soru sahibi
    1 gün önce

    Babun hocam peki 90 ile 86 arasında çok fark var mı? 86 da negatif geldi herhalde 90 pozitif olmaz

  5. Babun
    1 gün önce

    Kesinlike olmaz. 42'de güven %99 üzerine çıkıyor. SOnrasında milimetrik artıyor. Vücudunda olsaydı şu ana kadar antikor oluşturmuş olurdun.

  6. Perişan3454
    Perişan3454 | Soru sahibi
    1 gün önce

    çok Sağol hocam vallahi yüreğime su serptiniz inş herkes negatif gelir

  7. Sivaslı
    1 gün önce

    Babun 100.gun donermi sence :)

  8. Babun
    1 gün önce

    52'lik bir desten hiç bakmadan 5 tane kart çek. 5'i de as gelirse senin testte oradan döner. :) Ayrıca senin için Ferhat Göçer söylüyor "Dönmez Olsun"

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol