Bilgili olan arkadaşlar bakabilir mi

night198

ben olaydan 3 yil 7 ay sonra dev. hast. 4. jenerasyon antikor antijen testi yaptirdim ve negatif cikti ondan sonra başka cinsel ilişki yaşamadim. sadece daha önce hiç cinsel ilişki yaşamayan bir kız ile öpüşmem oldu hatta o opusmelerden 4 ay sonrada yaptirdim o da negatif cikti. oda arkadasim 2-3 gün önce farenjit olmuştu odanin bi köşesinde uzak kalmama rağmen geçmiş sanirim bogazim bi tuhaf. acaba hiv varda o yüzden mi kaptım bu farenjiti?

Cevaplar

Cevap yaz Üye Ol Soru Sor Arama Yap