Elisa 75.gün

Arkadaşlar çok kez sordum biliyorum herkesi bunalttım ama arkadaşlar nolur kızmayın istiyorsanız cevap vermeyin ama kafamdan atamıyorum paranoyak oldum 75.gün civarı elisa testi oldum devlette negatif aldım kaçıncı bilmiyorum 90 son diyorlar ama ben...

Cemalhokka33 1 gün önce 4 Cevap 123 okunma

kas seğirmesi

beyler sizde de kas seğirmesi oluyor mu bende süreklilik haline geldi vucudumun her yeri kıpır kıpır oynuyor bunun hıvle bi alakası var mıdır

Kral1234 1 gün önce 3 Cevap 30 okunma

Yaşama sevincim kalmadı.

Gercekten kalmadı bıktım artık hergün bişey çıkıyor 120 gün oldu ama bir de bana sorun halim cok kötü . Agzimda surekli yara cikiyir dilimin ustu yara hep dudaklarim yaniyor toparlayamiyorum arkadaslar testte oldum 94 de combo hepatitlerle beraber ....

sezaii 1 gün önce 7 Cevap 157 okunma

BU test anlamı

HIV 1+2 AB (CORE+ENV) arkadaşlar bu test tam olarak ne oluyor hem antikor hem de antijen mi bakıyor Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesin'de yaptırmıştım. Çok merak ediyorum bilen varsa bilgilendirebilir mi ?

eezgi 1 gün önce 2 Cevap 104 okunma

Yaşananlar

Arkadaslar iki ucgundur burdaki bazı paylasimlardan dolayi kafam baya karisti.60 gun oldu gittim tekrar prof. Dr.resat beye adam muayane etti tansiyonumu ölçtü, vucuduma bakti,sırtımı dinledi karnima bakti ve en onemlisi butun lenfleri tek tek gezd...

Aşırı stres 1 gün önce 4 Cevap 143 okunma

enfeksiyon doktoruyla görüştüm

BEYLER SELAMUN ALEYKÜM HERKESE.29 YAŞINDA EVLİ BİR ERKEĞİM.BUNDAN UZUN BİR SÜRE ÖNCE KORUNMASIZ İLİŞKİ YAŞADIM DAHA SONRADAN KADININ POZİTİF OLDUĞU HABERİ GELDİ BANANEYSE BENİ BÜYÜK BİR KORKU SALDI DİREK ARAŞTIRDIM NETTEN ERKEN TANI TESTLERİNİ SOLUĞU...

okocha9 1 gün önce 13 Cevap 294 okunma

lütfen akıl verin ne yapmam gerekli

Merhaba herkese. bu siteyi buldum ve yazmak istedim. bundan 4 ay önce yani daha doğrusu ağustos ayında bir ilişkim oldu 7 ağustosta. yatak çarşafı temiz kansız görünüyordu. neyse hayat kadınıydı ama korundum prezervatif kullandım. kesinlikle oral yap...

temun123 1 gün önce 3 Cevap 70 okunma