21.gün vidas Duo Ultra ve sonrası

Arkadaşlar merhaba 21. gün vidastan negatifim var. Oradaki kişi testinize güvenebilirsiniz ama 28 den sonra yine teyit için gelin demişti.araştırmalarımda da vidasta 14ten sonra dönen olmadığını Uçkun lab ın 21 sonrasına %100 garanti verdiğini bildiğ...

evliveşüpheli 2 gün önce 11 Cevap 314 okunma

DOKTOR ODASİNDAN KOVDU !

Selam Beyler simdi doktordan ciktim doç doktor arkasinda 3 tane asistanı ! Beni odadan kovdu testlerimi gordu ekranda bana neden geldin dedi hocam 5.ayim oldu son kez olayim dedim devletin kitini bu bos islere harcayamam oral iliskide risk yok 100.g...

Sivaslı 2 gün önce 23 Cevap 581 okunma

Arakadaslar lütfen biri cevap versin

İliski türüne göre test süresi değişirmi oral anal vajinal homeseksuel heteroseksüel verici aliciliga göre bide söyle bi yazı gördüm 6 ay falan gördüm fobikligim tavan yaptı https://aidsrehberi.com/soruDetay/14381-iliski-turune-gore-test-suresi

bobydong123415 2 gün önce 2 Cevap 95 okunma

Sivaslı yardım

Kardeşim sem bilgili birine benziyorsun ben siteye yeni üye oldum hivi biraz araştırdım benim anal ve vajinal kondomlu ilişkilerim oldu şansım yaver gitti escortların hiçbiri kondomsuz yapmadı teklif ettim ama kabul etmediler. Oral ilişkilerim de old...

Matta 2 gün önce 9 Cevap 196 okunma

SİVASLI ABİ

abi kusura bakma gırmıcektım ama lenf bezlerım ınmıyor 2 ay geçti çene altı boyun da aynı kaldı ınmıyor şişiklik devam etmıyor orantılı kaldı. Cevap verırmısın senın dusuncelerın onemlı

nbr44 2 gün önce 18 Cevap 265 okunma

HPV HAKKINDA

2 hafta önce ilişkiye girdiğim kızın benden önce genital kondilom ameliyatı olmuş biriyle birlikte olduğunu öğrendim. kızda da rahim ağzı yarası ve kanaması vardı. ben bunları çok sonradan öğrendim yoksa ilişkiye girmezdim. çocukta kesin hpv var kıza...

isimsiz34 3 gün önce 2 Cevap 142 okunma

TEST YAPTIRMAYA KORKUYORUM

Korumali vajinal iliskim oldu bhndan 50 gun once. Korumasiz oral oldu. Bogazim ara ara agriyo ve dilim beyaz. Test yaptirmaya cok korkuyorum napicam bilmiyorum

aloha 3 gün önce 2 Cevap 155 okunma